Брендинг

Київська компанія «Январь» надає послуги брендингу. Розробка і створення бренду передбачає виконання цілого ряду заходів: розробка текстової назви для бренду, розробка іміджу, розробка слогану, персонажа бренду, логотипу та візуальних складових, дизайн упаковки і рекламних матеріалів.

Розробка назви бренду (неймінг)

Ім'я бренду є дуже важливим в брендінгу, так як саме воно є тим елементом торговельної марки, який найбільше запам'ятовується. Бренд є обличчям компанії, він повинен розповідати про компанію, бути таким, що запам'ятовується і індивідуальним, він створюється на тривалий час, тому потрібно з відповідальністю і особливою увагою ставиться до його розробки.

Розробка слогану

Що таке слоган? Це рекламний текст, який створює імідж рекламної компанії. Яскравий, такий, що легко запам'ятовується, звучний слоган робить компанію пізнаваною і невимушено стимулює здійснення покупок. Яким буде слоган Вашої рекламної кампанії? Сором'язливим, сміливим, привабливим, з почуттям легкості - вибирати Вам. А ми допоможемо в його розробці і впровадженню.

Логотип

Логотип є частиною фірмового стилю компанії. Хороший логотип дозволяє виділити компанію серед її конкурентів. Розробляючи логотип, потрібно враховувати кожен нюанс - шрифт, колір, розмір букв і багато іншого. Якщо на початковому етапі створення логотипу всі деталі були підібрані грамотно, то в подальшому буде дуже легко передавати ідею і девіз фірми. Логотип повинен добре виглядати як на великому полотні, так і на невеликій авторучці, адже продукція вашої компанії може бути різною, слід також врахувати ймовірність зміни асортименту продукції в майбутньому.

Розробка фірмового стилю

До створення фірмового стилю належать такі компоненти:

  1. Презентація - бланки, візитки, шаблони документації.
  2. Ідентифікація - логотип, корпоративні кольори, шрифти і т.п.
  3. Візуальна комунікація - оформлення приміщень (для торгових компаній) і упаковка (для виробничих компаній), використання фірмових елементів в дизайні місць продажів або приміщень, уніформа продавців і співробітників.

Створення Brand-book

Брендбук - це детальна повноцінна інформація про торгову марку, її легенду, місію, маркування продукту, позиціонування, рекламу і правила використання фірмового стилю. Ваш брендбук - це спосіб розповісти все про Вашу компанію.

Розробка фірмового персонажа

Фірмовий персонаж в першу чергу повинен бути унікальним, не мати аналогів, викликати позитивні емоції. Дуже часто фірмові персонажі підбираються з дитинства, адже саме з дитинством у нас, як правило, пов'язані найкращі спогади. Фірмовий герой також підсилює ефект впливу на цільову аудиторію, робить бренд більш впізнаваним.