Вигідна та ефективна реклама!

Листопад 6, 2020

Дешева, але в той же час ефективна реклама – мрія будь-якого бізнесмена. Підприємці часто забувають, що аж ніяк не вимірюється вартістю її ефективність. Агентства, що пропонують місця для розміщення реклами на ТБ, радіо, у друкованих виданнях, маршрутних транспортних засобах і вуличних банерах встановлюють ціни, виходячи з кількості переглядів вашого рекламного звернення. Наприклад, на телебаченні час з 7 до 9 та з 20 до 23 годин найдорожче, бо зранку люди збираються на роботу, а ввечері повертаються. Але якщо ваша реклама не впоратися зі своїм завданням, буде нудною, нецікавою і неінформативні, то ви не тільки витратите свої гроші даремно, але і відштовхує потенційних клієнтів.

Ваше рекламне звернення в першу чергу повинні помітити й прочитати. Але велика кількість реклами на вулицях та ТБ втратило інтерес покупців до неї. Тому прекрасною альтернативою може стати реклама в поштову скриньку. Будь-яка людина, перед тим як зайти в квартиру перевірить свою поштову скриньку. Все що в ньому знаходиться, адресоване конкретно цій людині, тому представляє для нього інтерес і обов'язково буде переглянуто. Тобто поштова реклама відмінно справляється зі своїм першим завданням (зауважити, прочитати).

Ціни, які встановлюють в друкарні на роздруківку листівок підходять абсолютно всім. Причому, чим вищий наклад, тим менше варто кожне оголошення. Найголовніша задача, як втім, і у будь-якої реклами, зробити її ефективною. У випадку з поштовою рекламою потрібно написати грамотний, читабельний і продає текст. Текст повинен містити цікавий заголовок і перелік основних переваг пропонованого товару. Найважливіша частина тут – заголовок.

За статистикою, 8 з 10 людей читають тільки заголовки оголошень, і вже за нього вирішують, чи потрібно витрачати час на подальше читання чи ні. Тобто від того, наскільки коротко і цікаво ви відобразіть в заголовку суть тексту, залежить 80% успіху вашого оголошення.

У даний момент випущено велику кількість літератури, присвяченої складання грамотних заголовків. І вся вона знаходиться у вільному доступі в інтернеті. Можна швидко навчитися складати якісні заголовки і одночасно практикувати отримані знання. До того ж вони стануть в нагоді вам в майбутньому. Текст вашого повідомлення повинен бути легко читаним, зрозумілим і максимально чітко описувати вигідні сторони вашого продукту.

Покупцеві не потрібен сам товар, йому потрібні вигоди, які він може отримати. Припустимо, ви торгуєте яблуками. Значить, в оголошенні ви вкажете, наскільки вони свіжі, що вони без шкідливих добавок, нагадайте яку користь приносять яблука організму, перерахуйте вітаміни і так далі. Уявіть, що ви особисто спілкуєтеся з покупцем. Що б ви йому сказали, на що зробили б упор? Саме про це треба писати у вашому рекламному зверненні.

Пам'ятаєте знамениту формулу «Увага, Інтерес, Бажання, Дія»? При написанні текстів, якщо ви початківець, вам слід її дотримуватися. А потім ви будете почувати текст і писати вже за своєю формулою. Головне постійно тренуватися. Тим більш, як вже зазначалося, це вміння вам знадобитися в майбутньому. В оголошенні ви можете залишити будь-які, хоч все відразу, контактні дані (e-mail, стільниковий телефон, телефон офісу, сайт, адреса).

У дорогої реклами завжди обмежений простір або час відведений обігу. А на своїх оголошеннях ви можете розмістити контакти в будь-якому зручному для вас місці. Якщо листівка зацікавить людину, то він покладе її до себе в кишеню, щоб у будь-який час була можливість зв'язатися з вами. Людям абсолютно байдуже скільки грошей ви витрачаєте на рекламу, їм важливіше знати яку користь принесе ваш товар. Поштова реклама може чудово справитися з цим завданням.