Реклама в друкованих ЗМІ

Грудень 19, 2017

Читання журналів і газет раніше популярно. Незважаючи на популярність інтернет-ЗМІ, є мільйони людей у всьому світі, які все ще читають газети і журнали. Є абсолютні причини, по яким розміщення реклами в друкованих ЗМІ є ефективною формою реклами.

Оголошення можуть бути орієнтовані на споживачів, зацікавлених в продукті, наприклад, рекламу дитячих товарів краще помістити у журнали про виховання дітей, а рекламувати членство в тренажерному залі у журналі здоров'я та фітнесу. Аудиторія газети ширша, оскільки журнали і газети охоплюють більш широке коло питань, а також вузько профільні розділи газети, орієнтовані на спеціальні сфери інтересів — спорт, автомобілі, подорожі, відпочинок і т. д.

Ви можете попросити розмістити оголошення на конкретну сторінку, поруч з відповідною статтею, чи у певній частині журналу або газети, більше відноситься до вашого бізнесу. Ціни будуть варіюватися в залежності від формату розміщення оголошення. Журнали та газети в цілому існують набагато довше, ніж інтернет-ЗМІ, тому мають багаторічних лояльних читачів, які більш сприйнятливі до оголошень.

Наша компанія допомогла багатьом клієнтам досягти оптимального використання засобів масової інформації. Це тому, що ми пропонуємо не просто розміщення реклами в пресі, ми надаємо нашим клієнтам повне рішення для управління засобами масової інформації. Наша команда має багаторічний досвід роботи і висококваліфіковану команду професіоналів. Ми використовуємо сучасне програмне забезпечення і широкий спектр джерел досліджень по розробці цілеспрямованих, більш ефективних рекламний кампаній.

Будь то регіональне або міжнародне медіа-планування, інтерактивне управління засобами масової інформації або захоплюючі можливості спонсорства, робота компанії «Январь» спрямована на досягнення вашого успіху в розміщенні реклами в пресі. Ми хочемо бачити, що медіа-план працює на вас і «відбиває» кожну витрачену гривню.

Як ви повинні розвивати свій медіа-план?

Медіа-планування є вузькоспеціалізованою областю. Щоб почати планувати ефективні стратегії щодо розміщення реклами в пресі необхідно зрозуміти всю взаємозв'язок взаємодії.

Ваш медіа-план потребує унікального поєднання охоплення і частоти на основі мультимедійних завдань. Досвід нашої компанії говорить про те, що споживачі будуть діяти тільки після багаторазового на них впливу, цю задачу ви можете вирішити збільшивши частоту розміщення реклами в пресі. Це особливо необхідно, якщо ви хочете залучити клієнтів, збільшити продажі та лояльність клієнтів до компанії, продукту або послуги, а також, якщо ви хочете повідомити споживачів про нові можливості продукту. Це може зайняти деякий час.

Фахівці компанії «Січень» будуть працювати з вами для досягнення найкращих результатів в розміщенні реклами в пресі. Коли справа доходить до розміщення інформації, для вашої компанії є як мінімум два важливих моменти, які повинні бути прийняті до уваги.

1. Які цілі вашої рекламної кампанії в пресі? Ви повинні чітко визначити, які ваші цілі. Наприклад, ви зацікавлені у формуванні іміджу компанії або товару для збільшення лояльності аудиторії до нього або ви хочете збільшити продажі і підвищити поінформованість громадськості про нові пропозиції.

2. Хто ваша цільова аудиторія і на кого спрямоване розміщення реклами в пресі? Ясно, що вам потрібно знати повністю цільову аудиторію, якщо ви не хочете помістити оголошення в газетах для підлітків. Вам також необхідно ознайомитися зі статистичними даними, пов'язаними з образом життя та демографією.

3. Який ваш бюджет? Досягнення високої віддачі від розміщення реклами в пресі є дорогим. Ви можете приблизно розрахувати, який рекламний бюджет ви можете собі дозволити. І в підсумку ви можете зробити одне з двох. Скоротити охоплення для підтримки частоти розміщення реклами в пресі, або, навпаки, розширити охоплення рекламної кампанії, зменшивши частоту розміщення рекламної інформації.

Розміщення реклами в пресі ефективно

Після того як всі важливі параметри були встановлені команда експертів «Січень» приступає до роботи. Наша компанія допоможе надати вам найкраще місце для реклами вашого бізнесу. Ми стурбовані досягненням високих результатів також як і ви.