Розміщення реклами на транспорті

Серпень 21, 2017

Професійне розміщення реклами на транспорті – це забезпечення невисоких витрат на контакт з потенційною цільовою аудиторією, її широке охоплення (серед пішоходів, пасажирів міського та приміського транспорту і автолюбителів), а також максимальний відсоток запам'ятовування та впізнаваність вашого бренду.

Громадські автобуси, трамваї, тролейбуси, маршрутні таксі служать прокатом рекламних повідомлень, і громадськість цілком звикла бачити такий вид розміщення реклами на транспорті. Навіть приватні компанії та особисті транспортні засоби стають цілями для розміщення реклами на транспорті. Замість того, щоб розмістити не тільки назва компанії або логотип на стороні транспортного засобу, розміщуються повноцінні рекламні оголошення, які включають в себе веб-адреси, гасла, і інші стратегії брендингу, все це стає все більш і більш поширеним явищем.

Метод розміщення реклами на транспорті досить простий. Реклама на транспорті розміщується шляхом приєднання до боковий, верхній або задній частині транспортного засобу плівки, яка по суті є спеціально зробленої вініл етикеткою, миттєво перетворюючи його в рухомий рекламний знак. Відмінна кольорова графіка і зображення не шкодять фарбі автомобіля і мають переваги перед стаціонарними оголошеннями, розміщеними на лавках, рекламних щитах, і навіть в газетах і на телебаченні. Є безліч компаній, що використовують дизайн автомобіля для реклами.

Наша компанія не тільки займається виробництвом і розміщення реклами на транспорті, але і виконує маркетингові стратегії розміщення. Це можуть бути таксі, допоміжні компанії з транспортними засобами, або навіть приватні особи.

Розміщення реклами на транспорті може бути дуже рентабельною маркетинговою стратегією, але ця стратегія не допускається у всіх областях бізнесу.