Розміщення реклами на телебаченні

Жовтень 23, 2017

Розміщення реклами на телебаченні, як і раніше є найбільш сильною формою реклами. Інтернет може захопити весь увага в ці дні, але телевізор все ще є королем ЗМІ. Згідно одному з недавнім дослідженням, в середньому споживач витрачає більше двох годин в день на перегляд телевізійних програм, а у 91 відсотка всіх сімей є, принаймні, один телевізор.

Ці цифри говорять про одне: телевізійна реклама як і раніше є найбільш поширеним і потужним інструментом для досягнення необхідних маркетингових завдань. Для малих підприємств, проте, існують перешкоди в розміщенні реклами на телебаченні, так як ефірний час може бути дуже дорогим, і хорошу рекламу важко і дорого створити.

Розміщуючи рекламу на телебаченні, ви маєте унікальну можливість розповісти широкому колу споживачів про вашу компанію, продукт або послугу. Ви можете показати, як ваш продукт або послуга працює, продемонструвати переваги володіння, і показати, як упакований товар, спрощуючи пошук вашого товару в точках продажів. У той час як онлайн-реклама, так і розміщення реклами в друкованих ЗМІ пропонують ті ж переваги, телевізійна реклама, як і раніше пропонує найкращий спосіб розповісти свою історію у привабливому та зручному форматі для споживача.

Реклама на телебаченні зазвичай означає, запуск ТБ-ролика, довжиною, як правило, від 15 до 60 секунд, також телевізійна реклама може включати спонсорство на центральних каналах або кабельному телебаченні.

Ефективність розміщення реклами на телебаченні

Хоча звички споживачів стрімко змінюються, для масового ринку телевізійна реклама вже давно вважається найбільш ефективним рекламним форматом. Впровадження цифрових відеомагнітофонів, таких як TiVo, які дозволяють глядачам пропускати рекламу, а також збільшення популярності кабельних каналів без реклами, почали зменшувати обсяги і ефективність розміщення реклами на телебаченні.

Для створення ефективних оголошень для розміщення реклами на телебаченні, в першу чергу необхідно мати хороший сценарій, який висуває на перший план сильні пропозиції. Рекламний ролик також повинен бути якісним, і з цієї причини вам краще заручитися послугами нашої компанії.

Вартість розміщення телевізійної реклами є двоякою: по-перше, витрати на виробництво рекламного ролика, по-друге, витрати на його трансляцію. Наша компанія має багаторічний досвід роботи у виробництві рекламних роликів, що дозволить вам отримати вже спроектовану роботу, яка задовольнить вашим потребам та бюджету.

Альтернативи телевізійного маркетингу

Існують альтернативи для телевізійного маркетингу, які не включають в себе телевізійні ролики. Розповісти про вашому бізнесі або продукт можна сплативши спонсорство телевізійних шоу, новинних і тематичних програмах. Розміщення реклами на телебаченні в спонсорується програмі може подаватися в різних форматах, де довіра до вашої реклами досягається шляхом сформованого довіри до самої програми. Реклама виглядає ненав'язливо і не відштовхує вашу потенційну аудиторію, а навпаки дозволяє підвищити популярність вашої компанії, продукту або послуги.