Як правильно зробити рекламу
Грудень 15, 2018Ви хочете, щоб ваша реклама працювала? Вам шкода викидати гроші на вітер? Як уникнути порожніх витрат? Ваш перший крок — розробіть (з допомогою рекламного агентства) фірмовий стиль Вашої компанії (логотип і слоган), які будуть супроводжувати Вас у будь Вашій рекламі і завдяки яким Ви досягнете впізнаваності компанії в будь-якому місті, але і в будь-якій країні світу.
Ви можете витрачати щомісяця пристойні суми грошей на рекламу, але не отримувати відчутної віддачі. Чому так відбувається? І головне – як це змінити? Як почати отримувати реальний прибуток від вкладень у рекламу? Є 10 ознак хорошої реклами. Які з них можна віднести до вашої? Варто виправити помилки і ви побачите ефект! Ви проводите рекламні кампанії? Хочете знати, як підвищити їх ефективність? Які засоби реклами будуть максимально ефективні?
То що рекламний відеоролик корінним чином відрізняється від друкованої реклами зрозуміло всім. А от відмінності між рекламою на бігборді, сітілайті або скажімо, в листівці, часто залишаються за межами розуміння. Але це все одно що намагатися підкорити гірську вершину в босоніжках на високих підборах або йти в ресторан в гумових чоботях! І не треба потім звинувачувати рекламників, що «реклама не працює!» У кожного виду реклами є свої нюанси!
Види зовнішньої реклами, які ви можете використовувати:
- вивіска
- об'ємні букви
- світловий короб
- неон
- імпульсні лампи
- лайтбокси
- бігборди
- перетяжки (троли)
- виносна реклама, штендери
Також у вашому арсеналі різноманітна поліграфічна продукція:
- флаєра
- листівки
- плакати
- буклети
- каталоги
- календарі
- візитки
- етикетки
Ну і звичайно ж не варто забувати про сувенірної продукції, яка може відмінно представляти вас:
- ручки
- пакети
- кепки
- магніти
- левітрони
- і багато іншого.
Розумний і професійний підхід допоможе вам знайти оптимальне поєднання необхідних засобів реклами. І не бійтеся експериментів!