Як правильно зробити рекламу

Грудень 15, 2018

Ви хочете, щоб ваша реклама працювала? Вам шкода викидати гроші на вітер? Як уникнути порожніх витрат? Ваш перший крок — розробіть (з допомогою рекламного агентства) фірмовий стиль Вашої компанії (логотип і слоган), які будуть супроводжувати Вас у будь Вашій рекламі і завдяки яким Ви досягнете впізнаваності компанії в будь-якому місті, але і в будь-якій країні світу.

Ви можете витрачати щомісяця пристойні суми грошей на рекламу, але не отримувати відчутної віддачі. Чому так відбувається? І головне – як це змінити? Як почати отримувати реальний прибуток від вкладень у рекламу? Є 10 ознак хорошої реклами. Які з них можна віднести до вашої? Варто виправити помилки і ви побачите ефект! Ви проводите рекламні кампанії? Хочете знати, як підвищити їх ефективність? Які засоби реклами будуть максимально ефективні?

То що рекламний відеоролик корінним чином відрізняється від друкованої реклами зрозуміло всім. А от відмінності між рекламою на бігборді, сітілайті або скажімо, в листівці, часто залишаються за межами розуміння. Але це все одно що намагатися підкорити гірську вершину в босоніжках на високих підборах або йти в ресторан в гумових чоботях! І не треба потім звинувачувати рекламників, що «реклама не працює!» У кожного виду реклами є свої нюанси!

Види зовнішньої реклами, які ви можете використовувати:

  • вивіска
  • об'ємні букви
  • світловий короб
  • неон
  • імпульсні лампи
  • лайтбокси
  • бігборди
  • перетяжки (троли)
  • виносна реклама, штендери

Також у вашому арсеналі різноманітна поліграфічна продукція:

  • флаєра
  • листівки
  • плакати
  • буклети
  • каталоги
  • календарі
  • візитки
  • етикетки

Ну і звичайно ж не варто забувати про сувенірної продукції, яка може відмінно представляти вас:

  • ручки
  • пакети
  • кепки
  • магніти
  • левітрони
  • і багато іншого.

Розумний і професійний підхід допоможе вам знайти оптимальне поєднання необхідних засобів реклами. І не бійтеся експериментів!