Недоліки зовнішньої реклами

Січень 10, 2013

Засоби зовнішньої реклами мають безліч недоліків. Реклама на щитах дуже швидко змінюється, тому, щоб бути успішною, вона повинна «підривати» свідомість потенційних споживачів. Що стосується дизайну, то він повинен бути чітким і вражаючим.

Недоліки зовнішньої рекламиХоча зовнішня реклама і є ідеальним варіантом для охоплення аудиторії, вона має певні обмеження при роботі з невеликими демографічними групами. Крім того, дуже важко виміряти демографічну аудиторію зовнішньої реклами. Зовнішні рекламні кампанії потрібно планувати заздалегідь (6-8 тижнів до початку), так як виробництво й розміщення зовнішньої реклами віднімає багато часу.

Системи енергопостачання і відеоспостереження, охоронні та пожароохоронні системи, тисни тут.

Спочатку рекламодавці можуть бути збентежені високими попередніми витратами на виробництво. Але ціни на виробництво можуть бути значно знижені, якщо використовувати сітчасті трафарети та інші сучасні засоби друку. Рекламодавці національного рівня можуть мати великі труднощі при придбанні зовнішньої реклами, так як їм доведеться мати справу з великою кількістю фірм, що займаються рекламою на ринках. Наприклад, у межах одного ринку з продажу реклами на щитах може працювати до 20-30 фірм.

Ще однією проблемою рекламодавця є перевірка розміщення реклами на всіх куплених стендах на відміну від реклами в журналах, газетах і на телебаченні.

Довгі роки відношення до зовнішньої реклами з боку громадськості було дуже негативним. Неодноразово на зовнішню рекламу скаржилося населення сільських районів, де реклама була представлена на узбіччях автострад. Потворні щити, за словами людей, псували ландшафт і руйнували природну красу місцевості. Уряд прийняв заходи на рівні законодавства. В одних областях зовнішня реклама була заборонена, в інших — істотно обмежена.

За останні роки репутація зовнішньої реклами покращилася, так як дизайн стендів став більш новаторським і розважальним. Але все одно попит на даний вид реклами сьогодні відстає від пропозиції. Ефект зовнішньої реклами в значній мірі залежить від навколишньої обстановки. Наприклад, щит, встановлений на другорядній дорозі, навряд чи буде підвищувати престиж рекламованого товару.