Як уникнути стандартних помилок при створенні корпоративного сайту

Квітень 10, 2020

Будь-яка з таких помилок може знизити результативність вашого вебсайту як мінімум вдвічі, а сукупність таких помилок взагалі не дають жодного шансу отримати від сайту очікуваний ефект.

Тільки перш, ніж проводити аналіз, необхідно мати на увазі, що інтернет-ресурс будь-якої організації — це її офіс, тільки віртуальний, куди заходять ймовірні замовники. Таку аналогію слід брати до уваги, створюючи будь вебсайт. Старанно подумайте — що бажає з'ясовувати і подивитися у вашому офісі ваш можливий замовник?

Проведемо розбір по порядку:

Простий, непрофесійний дизайн

Не дарма в народі кажуть: «По одягу зустрічають...» У вас не з'явиться ще одного шансу справити враження. Уявлення про людину формується в перші секунди знайомства, і поміняти його надзвичайно нелегко. Такий же принцип діє і з офісом, його ви робите сучасним, акуратним і під стать своїй діяльності. З оформленням вебсайту схоже положення. Існує два варіанти такої помилки. Перший, після якого у потенційного клієнта формується відчуття фірми, не вселяє довіри — некрасивий аматорський дизайн. Другий, взагалі путающий відвідувача — коли оформлення вебсайту не гармонує з вмістом вашої діяльності. І думай тоді, туди потрапив, знайду, що шукав. Подібне викликає незручність. Одним словом — дизайн зобов'язаний цілком відповідати змісту вашого заняття, бути виконаним професійно і акуратним.

Безкоштовний хостинг

Майте на увазі, адресу вашої віртуальної фірми не повинен мати вигляд web-сайт .narod.ru, web-сайт.ucoz.ru і не тому, що подібні хостинги не вселяють довіри — аж ніяк, причина в іншому. Коли потенційний клієнт бачить подібний адресу, у нього підривається довіра до такої компанії. Що ж це за компанія, яка не в змозі виділити 100 — 200 рублів на реєстрацію доменного імені (адреси фірми) та 3000 — 3500 рублів у рік на обслуговування цієї адреси (послуги хостингу). Безкоштовні хостинги гарні для не комерційних вебсайтів і персональних сторінок.

Нечитабельний контент

Чи будете ви читати текст, складний для сприйняття, розташований суцільним потоком, та до того ж, і дрібним шрифтом? Звичайно що ні. Текст необхідно набирати читаним шрифтом, він не повинен зливатися з фоновим кольором, але і якщо буде «різати» очі, теж приємного мало. Текст необхідно розбити на абзаци і підзаголовки. Крім того, не забудьте назвати його великим заголовком, а в самому тексті зробіть виділення — усе це полегшить побіжне та вільне читання.

Мало інформації

Коли відвідувач, зайшовши на сайт, не може швидко знайти те, що йому потрібно, він відправиться на той ресурс, де ці ж зведення він без проблем знайде. До основної інформації в подібних випадках ставиться — вся інформація про наданої вами послузі або продукції з докладним описом, ціною, розміщеними фотографіями, наданими гарантіями, спосіб замовлення та відгуки клієнтів. Для перевірки попросіть когось із знайомих знайти щось на сайті, а потім поцікавтеся, наскільки легко і швидко впорався з таким завданням. Це і стане відповіддю — є ймовірність втрати клієнта чи ні.

Надлишок спецефектів

Уявіть собі ситуацію – ви заходите в офіс, і тут секретар включає веселу музику, підриває хлопавку, бухгалтер в розписному ковпачку сипле пшоном і монетами, а далі ще цікавіше — на стіні з'являється проекція від проектора анімація, а в завершенні вам видаються спеціальні окуляри зі словами, що все подальше спілкування з цією фірмою ви будете вести лише в них, так як з іншими очками немає ймовірності, що ви зрозумієте все правильно... Якщо стрибають і рухаються зображення не допомагають, а лише заважають навіть прочитання тексту, то застосовувати їх на корпоративному інтернет-ресурсі не варто. Вони відволікають, а часом і дратують, в результаті клієнт йде з такого сайту, так і не отримавши головного — потрібної інформації.

Старі новини

Досить типова помилка. Ви опинилися на корпоративному сайті в розділі новини бачите їх дату — минулий рік. Безсумнівно, створюється відчуття, що фірма просто доживає останні дні. Щоб уникнути подібного, як мінімум не вказуйте дату подій, а як максимум оновлюйте їх у два тижні разів.

Незрозуміла навігація

Перебуваючи на сайті, клієнт не повинен розбиратися і думати, як опинитися на якій-небудь сторінці, а потім назад повернутися. Це проблема. Насправді легше покинути ресурс, ніж долати в ньому створений лабіринт. Виконайте навігацію інтуїтивно зрозумілою, і, що важливо, традиційної! Не варто вигадувати велосипед. Адже всі звикли, що навігація розміщується чи зверху, чи ліворуч — немає необхідності розміщувати її справа або знизу. До того ж подібне розміщення недобре з позиції оптимізації.

Облік відвідувачів

Без обліку відвідувачів ви не в змозі оцінити істинне положення про відвідуваності вашого сайту, і як наслідок, втрачаєте можливість впливати на це. Вам необхідно знати, скільки відвідувачів за день відвідують сайт, скільки і які сторінки переглядає один потенційний клієнт, які користуються популярністю, і т. д.

Відсутність сайту в пошукових системах

Тут все ясно — переважна більшість користувачів необхідну інформацію шукають в пошукових системах (Yandex, Rambler, Google і т. д.). І практично — далі першої сторінки пошукової видачі ніхто не дивиться, а значить, дев'яносто відсотків користувачів, що цікавляться якою-небудь товаром, зайдуть на всі інтернет-ресурси, що перебувають у ТОП-10. А це значить, ви поділяєте десять відсотків потенційних відвідувачів з безліччю інших ресурсів, які в тому числі не опинилися на першій сторінці. Можливо що-небудь зробити? На жаль, але самому досить важко вивести ресурс у десятку перших виведених сайтів. Рада лише один — статті і замітки пишіть згідно тематики вашої діяльності. Велике значення відіграє унікальність статей.

Втрата відвідувачів

Тут ми підійшли до вельми цікавої ситуації. Протягом доби сайт відвідало, приміром, сто потенційних клієнтів, з них звертаються до вас за допомогою листів або дзвінків лише десять. Решта дев'яносто відсотків з якихось причин залишили сайт. Є ймовірність, що на даний момент клієнт просто не готовий купити зараз, однак це йому необхідно. Або у них склалося враження, що недостатньо інформації. Так от, з цими людьми необхідно взаємодіяти. Яким чином? Дайте можливість користувачам щось отримати безкоштовно — безкоштовну консультацію, диск, корисну статтю, безкоштовно скачати і т. д. Однак, за єдиної умови — відвідувач заповнює заготовлену форму, де вписує свої контактні дані (досить емейл, ПІБ). Після чого він може отримати вибране. Подібним способом ви зумієте зацікавити значно більше відвідувачів. А маючи їх даними, ви без праці зможете контактувати з ними.

Що зробити безпосередньо зараз?

Піддайте аналізу свій сайт на предмет присутності таких помилок. Підготуйте поетапний план змін і виконуйте його.

Наші фахівці можуть допомогти вам. Якщо вам буде потрібна наша допомога, будь ласка, звертайтеся!