Інтернет-реклама

Листопад 6, 2020

Інтернет об'єднав у собі можливості телебачення, радіо і газети. Безсумнівно, реклама просто не могла обійти такий канал просування, і зараз практично будь-який сайт містить в собі рекламні звернення. Погляньте ліворуч, праворуч, вгору – бачите? Вони скрізь! Питання в тому, наскільки якісно реклама виконує свої функції. В її ефективності по телевізору вже давно стали сумніватися. У всіх цих «Мистерах Проперах», корисних йогуртах, зубних пастах і іншого.

Подібні ролики просто набридли людям. Швидше за все, ця реклама використовується в якості нагадування, а не для серйозного просування товару. Ефективність вуличних банерів також залишається під великим сумнівам. Вони звичайно яскраві, красиві і їх багато, але швидше за все для глядача банер просто розвага по дорозі додому, в магазин чи на роботу.

А як писав Клод Хопкінс: «Реклама повинна продавати, а не розважати!». В інтернеті, як і в реальному житті, користувач зустрічає безодню рекламних повідомлень. Деякі ненав'язливо розташовані в куточках екрану, а деякі вискакують величезним табло прямо в середині, ще навіть не встигла завантажитися, сторінки.

При цьому щоб закрити її, потрібно знайти замасковану кнопочку. Загалом, така реклама, звичайно, дратує. На прості, розташовані по краях, банери ніхто особливої уваги не звертає, і нікого вони не дратують. Але нахабні виринаючі повідомлення, навіть з красивими анімаціями, повністю вбивають інтерес до продукту.

Ось зараз багато задалися питанням: якщо на прості банери ніхто не звертає уваги, а вискакують люди страшенно не люблять, то яка ж інтернет-реклама ефективна? Відповідь вас здивує... Практично будь-яка реклама, розміщена в інтернеті ефективна. Вона набагато досконаліші вуличної, газетного і телевізійної.

Це пояснюється дуже просто. Той самий дратівливий банер, выскакивающий посеред сторінки, вас сильно зацікавить, якщо він пропонує те, що ви шукайте. Переходячи по оголошенню, ви, як правило, потрапляєте на сайт компанії, де можете знайти будь-яку необхідну вам інформацію.

Мінуси реклами на ТБ, радіо і в газетах полягає в тому, що час і місце рекламних повідомлень завжди обмежена. А споживачу треба більше інформації про заплановану купівлю (особливо великої). У цьому випадку інтернет сильно спрощує йому пошуки. Коли ви читаєте рекламне повідомлення, що пропонує те, що вам не потрібно, звичайно, це дратує.

Але як тільки з'являється оголошення про новинки в комп'ютерних технологіях, які ви давно чекаєте, ефективність навіть маленького повідомлення буде величезна. Тобто неефективність інтернет-реклами полягає в неправильному її розташування. Перш ніж розміщувати рекламу на сайті, потрібно вивчити аудиторію, посещающую його.

Не станете ж ви рекламувати пиво на сайті Олени Малишевої. Таким чином, стає ясно, що секрет ефективності інтернет-реклами досить простий. Потрібно всього лише знайти свою цільову аудиторію. Щоправда, під «всього лише» мається на увазі довгі і витратні дослідження, але шкурка варта вичинки.

Ефективна реклама дуже швидко окупається і приносить дохід. Головне, правильно вибрати місце її розташування.