Чому ваша реклама не продає? Секретна формула ефективної реклами

Вересень 15, 2020

Найважливіше завдання рекламодавця – привести клієнтів до придбання послуги, товару, підштовхнути клієнта зробити вибір. Для цього і використовується один із видів маркетингу – реклама. Як зробити, щоб покупець вибрав саме вас?

На думку багатьох бізнесменів, витрати на рекламу – це гроші, вилітають у трубу. Чому так відбувається? Проаналізуємо оголошення в ЗМІ. Більшість оголошень – близнюки-брати. Однаковий шрифт, однотипний текст, різні телефони, адреси і картинки. Якщо ви – рекламодавець, і ваша мета – постійне отримання прибутку з рекламної компанії, правильно витрачаючи вкладені активи, ця стаття для вас.

Багато хто і не здогадуються, щоб реклама була ефективною, текст повинен бути правильно написано! Я безкоштовно хочу поділитися з вами секретною формулою ефективної реклами, покроково застосовуючи яку, ви зможете змусити клієнта прочитати ваше оголошення до кінця, а, отже, і створити потік нових клієнтів.

Перш, ніж розкрити секретну формулу ефективної реклами, хочу звернути вашу увагу на те, що реклама не продає. Реклама НЕ збільшує продажі! Правильно побудована реклама стимулює звернення клієнтів! Запуском рекламної компанії ви тільки збільшуєте чергу потенційних клієнтів. Але це ще не все, що потрібно для успішної конверсії.

Ще один важливий момент, якщо на наступних щаблях компанії повна неорганізованість (продавці хамлять, відсутня увага до клієнта), вважайте, що ваші гроші викинуті на вітер.

Головна помилка більшості рекламодавців: створити рекламну компанію і не вимірювати кількість парафій з неї. І тут-то і починає рулити правило ефективно працюючої реклами: «Все, що ви не міряєте, ви не можете контролювати!»

Жахливо звучить? Згодна. Якщо ви використовуєте ті чи інші маркетингові інструменти для просування бізнесу до клієнта, але при цьому не контролюєте їх ефективність, то нічого, крім: «мені невідомо», «припускаю, що так» ви сказати про роботу реклами не зможете. Це неправильна стратегія!

Якщо ваша мета – правильно побудувати свій бізнес, ваше завдання контролювати і відслідковувати зміни рекламної компанії. Причому головне правило тут в почерговому додаванні різних стратегій, інакше буде важко зафіксувати, яка стратегія працює, а яка ні.

Ще одне важливе правило роботи з рекламою – тестування ефективності рекламних методів.

Написане з першого разу рекламне оголошення практично не працює. Будьте готові до того, що доведеться періодично щось змінювати, додавати і переробляти. Навіть коли рекламне оголошення «запрацює», зупинятися не можна. В рекламі треба продовжувати постійно проводити свої вимірювання, моніторинг, тестування, що призводить до максимального відгуку.

Так яким же має бути ваше рекламне оголошення? Головна «фішка» рекламних оголошень в тому, що вони повинні емоційно яскраво демонструвати результат, який придбає клієнт, а не РR вашої фірми, послуг і можливостей.

Не дивуйтеся, але нікому нецікаві ваші продукти і послуги! Продається результат, якісне вирішення проблем клієнта і купується їм вигода.

Розглянемо приклади, що в реальності купують клієнти:

  • Мобільний телефон — можливість безперешкодної зв'язку
  • Праска — доглянутість, охайність
  • Косметика — краса
  • М'які меблі — комфортний відпочинок
  • Дорога машина — VIP Статус

Якщо реклама пропонує продукт з повним переліком його кращих якостей, то купувати товар буде вузьке коло клієнтів вже готових до покупки. Насправді пропозицію можна розширити, для цього треба більш широку аудиторію зачепити привабливою пропозицією.

Що потрібно зробити, щоб підвищити ефективність реклами? Секретна формула ефективної реклами являє собою лійку і складається з наступних 4 пунктів:

1. Увагу. Вона повинна залучати цільову аудиторію. Зазвичай це досягається заголовком. Коли нам потрібно щось знайти в ЗМІ, ми відкриваємо газету і журнал і пробігаємо поглядом по заголовках. Інформацію, яка кинулася нам в очі, ми читаємо в першу чергу. Та ж ситуація і з оголошеннями. Якщо оголошення не чіпляє, то і на наступний етап секретної формули ефективної реклами ми не перейдемо, т. к. оголошення не викликає інтересу.

2. Інтерес. З іскри уваги клієнта, рекламодавець повинен роздути полум'я бажання придбати товар або послугу.

3. Якщо підприємцю вдається навести доводи на користь покупки товару або послуги, то у клієнта народжується бажання придбати товар або послугу.

4. Останній етап – заклик до дії.

Звичайно ж, щоб заволодіти таємною формулою ефективної реклами, потрібні певні знання, навички і досвід. Цьому можна навчитися, тестуючи різні оголошення, починаючи з місцевих ЗМІ.

Візьміть будь оголошення і скажіть: на скільки відповідає воно секретної формулою? А тепер уявіть, скільки грошей рекламодавці просто викидають на вітер!