Найбільш ефективні засоби зовнішньої реклами

Лютий 14, 2013

Найбільш ефективні засоби зовнішньої рекламиПредставляємо вашій увазі 6 найбільш важливих правил зовнішньої реклами, застосування яких підвищить ефективність будь-якої рекламної кампанії:

  • Оформлення зовнішньої реклами повинно бути простим. Ні в якому разі не використовуйте складні малюнки і слова з подвійним значенням, концентруйтеся на самій суті. Згідно зі статистикою глядач розглядає зовнішню рекламу протягом 2-3 секунд. Краще щоб у рекламі була тільки одна картинка, а текст не перевищував 7 слів.
  • Висловлюйте думки яскраво.  Зовнішня реклама не повинна бути складною для сприйняття, вона повинна відразу ж кидатися в очі, добре і надовго запам'ятовуватися, шокувати глядача своїми розмірами, чіткістю тексту та виконанням.
  • Якщо можна, персоніфікуйте свої плакати. Така реклама буде більш практичною. Додайте в текст реклами ім'я найближчого дилера або назву міста, де присутня Ваша компанія.
  • Для кращого запам'ятовування використовуйте в рекламі емоційний контекст. Пам'ятайте, що для голодних і втомлених мандрівників реклама може бути непоганою розвагою.
  • Грамотно використовуйте колір. Згідно з дослідженнями, найбільш легким для читання є чорний текст на жовтому тлі. Використовуйте різні комбінації, але дотримуйтеся основних квітів спектра й не застосовуйте світлий текст на жовтому тлі.
  • Використайте навколишнє оточення. Звертайте особливу увагу на місце розташування реклами. Скажіть проїжджаючої, що ваш універмаг розташований на іншій стороні вулиці, а ресторан розташований за наступним поворотом. Враховуйте етнічні особливості населення. «Підганяйте» дизайн і мова зовнішньої реклами під цільову аудиторію.