Робимо «ексклюзив»

Квітень 3, 2013

Для створення ексклюзивного дизайн-проекту спочатку потрібно підібрати виконавця. Це краще зробити за 2-4 місяці до відкриття виставки, все залежить від складності технічного завдання і площі стенду. Також можна скористатися чиєюсь рекомендацією або провести невелике маркетингове дослідження, подивитися вже здійснені проекти. Не треба захоплюватися і вивчати прайс-листи, так як в цьому бізнесі вони практично не дають ніякої достовірної інформації.

Ресторан-бар Хорив — ексклюзивний дизайн, вишукане меню і затишне обслуговування. Детальніше

Можна влаштувати тендер. У той час як іноземні компанії проводять платні змагання, українські фірми воліють безкоштовні тендери, в яких вони нічим не ризикують, але отримують корисну інформацію. Але і тут все не так просто. Велика частина компаній відмовляється брати участь у тендерах, а серйозні фірми, перш ніж прийняти рішення проводять оцінку організатора.

Процедура проведення тендеру така. Замовник надсилає учасникам електронною поштою або факсом завдання на виготовлення стенда. Термін виконання – один тиждень. Отримавши начерки проектів, замовник розглядає кожен, радиться ще тиждень і вже потім оголошує переможця. Переможені нічого не отримують.

Безкоштовні тендери могли б бути більш привабливими, якщо б можна було оцінити результати тендеру, почути пояснення замовника про те, яким чином він прийняв те чи інше рішення.

Протягом тижня перед прийняттям остаточного рішення замовник нерідко надає сподобався ескіз іншим компаніям і питає, скільки коштуватиме виготовлення аналогічного проекту. Іноді саме таким чином знаходяться виконавці.

Такі методи роботи негативно впливають на авторитет і репутацію компанії-замовника. Дії стають широко відомими іншим виконавцям. Нерідко серед учасників ринку виставкового сервісу можна спостерігати дружні і партнерські відносини. Часто створюються клуби, в які входять декілька компаній. Подібні клуби виконують консультативну функцію, допомагають членам клубу вирішувати повсякденні питання.