BTL акції

Березень 25, 2019

BTL (від англ. below the line, дослівно «під рисою») рекламна компанія, що виключає використання традиційних рекламних носіїв. Протилежністю BTL є АTL — реклама з використанням традиційних засобів реклами (зовнішня реклама, преса, телебачення, радіо, інтернет). Є ще один новий напрямок рекламної діяльності — «ембієнт-реклама» (ambient media). Це зовнішня реклама на нетрадиційних носіях, вписаних в навколишнє середовище людини .

Легенда походження терміна BTL: Менеджер рекламного відділу компанії Procter&Gamble розробив медіа-план рекламної кампанії, включивши в неї традиційні рекламоносії — зовнішня реклама, преса, телебачення і підвів риску, підсумовував витрати. Потім він згадав про малобюджетні рекламоносії — стенд на виставці, сувеніри, подарунки, флаєра та ін Все це він дописав під рискою.

Економічні проблеми у світовій економіці штовхають більшість фірм відмовлятися від дорогої реклами, замінюючи її більш економічними варіантами. Існує багато варіантів економною, але високоефективної реклами, здатної збільшувати обсяги продажів. BTL акції засновані на високо інформативному змісті. Основна спрямованість таких акцій — безпосередньо цільова аудиторія. Результатом їх проведення є швидкий відгук споживача.

Європейські бізнесмени давно і продуктивно використовують високу ефективність BTL акцій. Вони підвищують впізнаваність торгової марки, мотивують покупця зробити свій вибір, віддавши перевагу конкретної продукції. Також BTL акції забезпечують стійкий попит.

Економічність BTL акцій пов'язана з невисокими витратами на виготовлення і розповсюдження друкованої продукції — флаєрів, буклетів, брошур. Також не вимагає великих витрат проведення презентацій продукції та промоакцій, лотерей, дегустацій, акцій та конкурсів. Яскрава і досить інформативна листівка, потрапивши в руки потенційного споживача, здатна зацікавити та мотивувати покупця.

Основним важелем ефективності BTL акцій є безпосередній індивідуальний контакт з клієнтом. Мотивація до купівлі різко зростає, коли потенційний покупець безпосередньо знайомитися з характеристиками і перевагами представляється товару

Неперевершений успіх BTL акцій як інструменту реклами заснований на особливості психологічного впливу на потенційного споживача в певній ситуації. Оригінальний підхід до подачі інформації, лаконічність, зміст, що чіпляє, ефективний вплив на чуттєву систему споживача — запорука успіху кожної організованої рекламної акції.