Брендування автомобіля як спосіб реклами

Квітень 22, 2013

Останні маркетингові дослідження говорять про те, що традиційні методи подачі реклами вже не працюють належним чином, вони не викликають серед споживачів особливого натхнення. Люди нехтують нудною рекламою в ЗМІ, майже не реагують на рекламні білборди, а під час рекламної паузи на ТБ більшість потенційних покупців просто перемикають канал. Як же тоді достукатися до споживача?

Брендування автомобіля як спосіб рекламиУ наші дні, для залучення уваги до своєї послуги або товару, реклама повинна бути не тільки інформативною і барвистою, але й діяльною. Гарним прикладом такої реклами є реклама на транспорті. Ви напевно не один раз були в пробці і знаєте, як важко не ознайомиться з інформацією на автомобілі, який знаходиться попереду. Крім того, в потоці машин обклеєне рекламою, помітне авто завжди притягує до себе увагу.

Тому, саме перебуваючи в пробках, біля магазинів, у дворі або просто під час поїздки по місту власники брендованих авто знаходять клієнтів для продажу своїх товарів або надання послуг.

На думку нашої компанії за допомогою розміщення зовнішньої реклами на орендованих автомобілях можна перетворити звичайний фірмовий автотранспорт в дієвий рекламний носій без істотних витрат. Реклама на транспорті дозволяє компанії істотно розширити своє коло покупців. З рекламою на транспорті контактує величезна кількість людей. Чисельність таких контактів залежить від інтенсивності міського руху.

Реклама на транспортних засобах має позитивний вплив на імідж компанії, яка є їх власником. Брендований автомобіль притягує увагу, добре запам'ятовується, рентабельно виглядає на фоні інших транспортних засобів. Абсолютно всі транспортні засоби можна брендувати: легкові та вантажні автомобілі, автобуси, трактори, спецтехніку, бетономішалки і т. д.

Брендування підійде як невеликим підприємцям, так і великим компаніям з великим автопарком легкових і вантажних автомобілів.