Адаптація рекламної кампанії

Серпень 18, 2017

Не в кожній країні допустима однакова реклама. Для ряду мусульманських країн заборонені і образливі навіть трохи грайливі рекламні посили. При просуванні в Таїланді краще використовувати образ білошкірої дівчини з прямим волоссям. Заклик, який працює в європейських країнах, може бути моментально забанений в Азії.

Інші проекти вимагають різних акцентів при рекламі в різних країнах. Споживач в різних країнах по-різному реагувати на, наприклад, червоний колір. Менталітет деяких держав вимагає представити продукт як VIP, Luxary і дуже дорогою, інші ж країни, навпаки, чекають дешеву продукцію.

Багато чи стримано? Зухвало або чинно? Яскраво або скромно? Ми також допоможемо скласти список ключових слів для seo-просування або контекстної реклами. Адаптуємо рекламні банери і прес-релізи.