25 фішок, як зробити рекламу такою, яка продає

Жовтень 16, 2020

Ви розмістили рекламу на транспорті, заплатили шістдесят тисяч рублів за півроку, а клієнтів не отримали? Це означає, що ваша реклама не працює. Я сьогодні розповім про 25 фішках працює реклами:

1. Ви повинні привернути увагу, зацікавити. Наприклад, «Вперше!», «Новинка сезону!»

2. Направте своє звернення до потенційного споживача. Приклад, «Красуням!», «Для дітей!»

3. Працюйте із задоволенням потреб покупців! Приклад, «Ваші зуби після тижня використання зубної пасти стануть білими!» Задоволення потреб – це те, за що платять клієнти!

4. Піднесіть рекламу як сенсацію: «Наш плямовивідник – справжній прорив у видаленні плям, що важко виводяться!»

5. Бонусом до рекламованого товару запропонуйте що-небудь безкоштовно. Наприклад, «Купіть 2 шматка піци і отримаєте пиво в подарунок!» Безкоштовна пропозиція не повинна містити будь-яких умов.

6. У рекламі можна задати питання: «А ви знаєте, як досягти успіху в житті? Ставайте передплатником мого блоку та отримайте безкоштовні методики досягнення успіху в житті!»

7. Пропонуйте клієнту прочитати відгуки вдячних покупців. Ось що говорить про цінності відгуків Клінт Іствуд: «Це найпотужніша зброя, яке я будь-коли бачив!» Використовуйте відгуки реальних людей!

8. Використовуйте прислівник «Як». Воно надає яскравість рекламному оголошенню. Наприклад, люди люблять шукати «Як зробити що-то...?»

9. Використовуйте в рекламі тести. Наприклад, «Ви вважаєте себе фінансово грамотним? Дізнайтеся про це, відповівши на запитання нижче!» Тема тіста, зрозуміло повинна стосуватися продаваного продукту або послуги!

10. Вставляйте в заголовки слова «ці» і «чому». Наприклад, «Чому тренінги Сергія Змеева користуються такою популярністю?» «Ці тренінги відвідують понад 10000 чоловік».

11. Використовуйте заголовки «від першої особи». Наприклад, «Я сама беру участь у тренінгах Сергія Змеева». Ці заголовки представляють продукт більш привабливим для клієнта.

12. Включайте в назву ваш продукт або послугу. Наприклад, "Тренінг "ТВД 2012" – працюють практики поводження з грошима".

13. Використовуйте для залучення уваги слово «потрібно». Приклад, «потрібен адміністратор поштової розсилки».

14. Підкресліть новизну вашої послуги або продукту: «нова революційна формула омолодження».

15. Пишіть заголовок великими і малими літерами: «Мистецтво бути Багатим!»

16. Кількість слів в оголошенні повинно бути необхідним (довгим чи коротким). Клієнт повинен зрозуміти про що мова, не треба навмисно вкорочувати фрази!

17. Щоб оголошення спрацювало, вкажіть, чим ваша пропозиція відрізняється від інших, і це перевага виділіть особливо: «Ми не даємо гроші в кредит, ми вчимо заробляти!»

18. Добре працюють слова: «Хто ще?» Приклад, «Хто ще хоче на тренінг? Реєстрація тут»

19. Обов'язково пишіть про гарантії. Приклад: «Після проходження тренінгу – результат гарантований!»

20. Вказуйте на недоліки послуги і товару. Приклад. «Недоліком нашої меблів є той факт, що вона розібрана.»

21. Вкажіть позитивний ефект від застосування товару або впровадження послуги. Наприклад, «Схудніть на 3 кг за тиждень!» Клієнти купують кінцевий результат.

22. Працюйте з цільовою аудиторією: «до Уваги студентів!», «Для школярів!»

23. Гумор в оголошеннях використовуйте з обережністю. Пам'ятайте важливе правило реклами: «У клоунів нічого не купують!» Ваша мета продати, а не розсмішити!

24. Добре працюють слова «Легко і швидко». Приклад, «Скористайтеся нашим рецептом, і легко і швидко ви приготуєте домашню піцу!»

25. Наведіть доводи, чому клієнт повинен купити послугу у вас. Переконання читачів змушує дочитати оголошення до кінця і прийняти рішення в вашу користь.