Набридло викидати гроші на рекламу? 10 кроків до прибутку

Лютий 10, 2019

Що ж таке хороша реклама? Чим вона відрізняється від поганої? Як нам не робити помилок і не наступати знову на ті ж граблі? Давайте розглянемо основні пункти відмінності ХОРОШОЇ реклами від всього іншого, що заповнило наші міста, телеекрани і інтернет.

Ефективна реклама:

  1. Чітко і однозначно описує свою пропозицію. Споживач не буде вгадувати, що ж ви йому хотіли сказати. Ідеальна реклама за 3-5 секунд передає свою суть.
  2. Завжди (за рідкісним винятком) робить головний наголос на вигодах. Вона чітко і ясно викладає суть вашої пропозиції.
  3. Включає кнопку цікавості», буквально втягуючи покупця в стан підвищеного бажання стати володарем вашої пропозиції. («як?», «чому?»)
  4. Надає людині інформацію. Вона дає людям корисну конкретику.
  5. Спонукає потенційного клієнта до дії.
  6. Демонструє розуміння і продукту і проблем споживача. Дарувати читачеві інформацію так, як ніби він зовсім нічого не розуміє в цій сфері – помилка.
  7. Як правило, веде діалог з читачем.
  8. Своїм дизайном посилює свій зміст. Весь зовнішній вигляд повинен чіпляти та направляти до дії. Мотивуюча реклама прямого типу містить у собі графічні елементи, що несуть таке повідомлення: «Стояти! Читай далі, щоб дізнатися, що ми пропонуємо, і зроби замовлення зараз!»
  9. Ніколи не буде зловживати непотрібним креативом. Гонка за креативом заради самого креативу – шлях до невиправдано високих витрат. Хороша реклама використовує лише перевірені методи, залучаючи креатив тільки для вирішення конкретних проблем, де це дійсно необхідно.
  10. Її єдине завдання – викликати інтерес у потенційного споживача і спонукати його зробити покупку.

Почніть працювати не креативно, а правильно. І ефект від вашої реклами не змусить себе довго чекати. Використовуйте, не соромлячись, весь арсенал «реклами прямого відгуку» — привертають заголовки акційні флаєра та інформативні підзаголовки, і купони, і безкоштовні буклети.

Це дасть гарантії, що ваше оголошення буде прочитано серед всієї маси оточуючих вас конкурентів. Все, що ви робите, має вести до одного результату – негайного відгуку. Будьте раціональні і йдіть до своєї мети прямим шляхом.